måndag 16 mars 2009

Toppen helg



Har haft en toppen helg i helgen på många sätt. Varför inte jag skrev på alla sätt och vis var därför att Andreas for och jobba till Sverige redan på lördagkväll( jo, ni läste rätt, på lördagkväll). Men, dum skulle man vara om man lät en helg bli pila på grund av det!

Efter morgonspinnet på lördag for lillbrorsan och jag gående över isen till Hampskäri (inte det enklaste i djup, tung snö på isen). Framme vid villan väntade talkoarbete, bryggan skall fönyas/förstoras till somma
Här ser ni alla talkojobbare vid villan!

På söndag var jag i stallet redan runt kl.7 på morgonen. A. och Thunder skulle tävla i Ilmajoki och jag med som hästskötare. Toppen dag med fint sällskap och fina resultat. Vi var tuillbaka i Nykabi kring 17.30 sen, hann perfekt till spinnet!
...behöver jag nämna att jag stöp i säng sen 21 tiden??
Nu skall man då orka jobba några dagar igen före det blir helg på nytt. Det blir nog bra det också!



Thunder i fint tävlingsskick!


1 kommentar:

  1. Fina grejjer Hanna! Vill dy koma på kreativitetsdag i Jeussn på lödan? Ja ska ring åt de, några tjejer (Ida och Jenny N. åtm.) kommer till oss och vi ska sy och pyssla!

    SvaraRadera